12 Ocak 2016 Salı

Örgü Kazak








İnstagram sayfama baktım 7  Aralıkta başlamışım bu kazağı örmeye  . Model Kaynak :  Pinterest & Ravelry
 Pinterest deyip geçmek istemiyorum, sonuç olarak biliyoruz ki pinterest modellerin sahibi değil. Bu modelin sahibi olarak da Ravelry gösterilmiş.
Modelini olduğu gibi renkleri de hemen hemen aynı uyguladım. Öyle gördük, öyle sevdik çok değiştirmedim ben de.
Örmeye göz kararı başladım, üzerimize ölçe ölçe devam ettim.
Çift kat iple 140 zincir çekerek başladım. Üzerini tek kat iple ördüm tabiki.
Böyle uzun zincirle başlayan her ne olursa olsun çift kat iplikle başlıyorum, hem ilk sırayı örmesi kolay oluyor hem de toplama yapmıyor.












Ön ve arka 40’ar  dolgu, omuzlar için 30’ar dolguyla başladım, arada da iki zincir çekerek  arttırmaları unutmayalım. Bu ölçüler ipin kalınlığına ve ele göre değişir.








  
                                   İnstagram Günlüğüm...



















































Sevgiyle Kalın…

26 yorum:

  1. ok güzel olmuş kazağınız güzel günlerde giyin ÖZLEM HANIM! :) tipik oğlak burcu azmi, marifeti, gayreti bol dedaylı cezbedici güzellik.. görsel şölen ve görsel ziyafet desem anlatmak istediklerimin hepsini içine alır mı acaba? :) yine her zamanki gibi harika fotoğraflar, emeğinize sağlık! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Saadet Hanım, burçları çok tanımamakla birlikte yengeç burcuyum. Öyle özenli kelimeler seçmisiniz ki beğenininiz ziyadesiyle hissediliyor. Çok memnun oldum, selam ve sevgilerimle...

      Sil
    2. aslında burçlardan ben de anlamıyorum ama karakter özellikleri ilgimi çekiyor bu sefer tutturamadım :D :D oğlak kadınına has kabiliyetler gördüğüm için renk uyumları falan öyle tahmin etmiştim demek yengeç hanımlarını da yabana atmamak lazım! :)) sevgiler benden de öpüyorum

      Sil
  2. kazak harika olmuş çok muntazam örmüşsünüz her kareyi beğenerek inceledim içim açıldı ellerinize sağlık sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim, çok sağ olun. Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflara bayıldım, nekadar özenmişsin, işi gösteren böyle fotoğraflar oluyor işte, ama bana dekor hazırlamak ve toplamak çok zor geliyor bu aralar :(
    Emeğine-zevkine sağlık Özlemcim :)

    YanıtlaSil
  5. Özlem hanım, sizin fotoğraflarınıza hayranım;)
    elinize emeğinize sağlık....
    Kazak da çok hoş,iyi günlerde kullanın..O dantel bileklikte gözüm kaldı:)))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden özenli yapılan işlerin. Hangisini ayırayım ki?

    Kazağı şişle ördünüz zannetmiştim halbuki tığ ile örülmüş :O Çok güzel olmuş; renkler bir harika-tam benlik! Bu arada kırmızı güllü mug-kupanız ne güzel öyle...

    Her karesi özen dolu bu bu yayın için ellerinize sağlık... Herşey şahane!!!!!!!

    YanıtlaSil
  7. Kazak çok güzelll,kasalı yünlü foto çok daha güzelll...Sonra her bir kare çok çok güzel...Bu seferki kareleri çoook daha beğendim,daha bir profesyonellik var her bir karede...Ve her bir karede küçük dokunuşlar ama büyük mutluluklar var...O kedili tutacak,o minik motifli ayraç(sanırım)....Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Kazak çok güzel ve farklı bir çalışma olmuş bence çok beğendim Özlem Hanım, elinize sağlık, güzel günlerde giyin, ayrıca arkadaşlara katılıyorum, fotoğraflar çok özel olmuş, elinize sağlık. Süs kabaklarına bayılırım çocukluğumdan beri, görsellerde de harika durmuş.

    YanıtlaSil
  9. bu kazak modeline ne zamandır bayılıyorum bi türlü elim ermedi harika olmuş herşey muhteşem zaten hangini diyim ki sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Özlemcim ellerine sağlık. Giyecek olan sağlıkla giysin inşallah. Ya el örgüsü her zaman başka. Yeri geliyor yıllarca giyiliyor ve hiç bir şey olmuyor. Berfin'le kendime böyle anne-kız takım giyebileceğimiz bir şey örmek istiyorum. Bakalım. Ben çok şey yapmak istiyorum ama işte vakit :) Zaman az zaman....
    Çok öpüyorum seni ve kızları .
    Allah'a emanet olun.....

    YanıtlaSil
  11. Kazak çok hoş olmuş. Fotoğraflar da öyle. Minik su kabakları da çok sevimli görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba , tesadüfen rastladığım blogunuza bayıldım son derece harika uğraşlar kareler var ....kazaksa süper olmuş ama benim dikkatimi çeken kedili parça bir kedi sevdalısı olarak rica etsem mailime şablonunu yollarmısınız aslında sağlık nedenimden örgüye ara verdim ama bunu hergün 2sırada olsa örmek istiyorum sevgiler. ayselce2013@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler sevgili Aysel. Kusuruma bakma biraz geç yanıtlıyorum, önce belirteyim model bana ait değil, instagramda yazmıştım sahibini. birazdan gönderiyorum. ve çok çok geçmiş olsun diyorum, selam ve sevgilerimle...

      Sil
    2. Allah razı olsun cnm. şablonları aldım geçmiş olsun dileğin içinde çokk sağolasın ...instagramda istek gönderdim eğer kabul edersen sevinirim :)

      Sil
  13. Çektiğiniz fotograflar, yaptığınız şeyler hepsinde emek kokusu var. Elinize sağlık. Vaktim olsa bu kazağı örmeyi denemek isterdim...

    YanıtlaSil
  14. Çektiğiniz fotograflar, yaptığınız şeyler hepsinde emek kokusu var. Elinize sağlık. Vaktim olsa bu kazağı örmeyi denemek isterdim...

    YanıtlaSil
  15. Kazagin renklerine ve modeline bayildimmm gule gule kullanin😉

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, bloğunuzu beğenerek ilgiyle takip ediyorum. Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. Çeyizlik Tığ Oya Modelleri teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Leyla, hoşgeldin. Bloğuna bakmak istedim ama bilmiyorum benim bloğumdan kaynaklanan bir sorun mu yoksa başka bir şey mi açamadım sayfanı. Link eklersen sevinirim. görüşmek üzere , sevgiler...

      Sil
  17. Sevgili Öce umarım iyisinizdir :)) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nuray ilgine çok teşekkür ederim ve geç cevapladığım için özür dilerim, son birkaç gündür uğramamıştım bloğuma ancak şimdi cevaplayabiliyorum. İyiyim çok şükür, önceleri bloğumda oluşan bir sorun, sonrasında bilgisayarımızdaki bir sorun ve son günlerde de benim tembelliğim eklenince uzak kaldım buradan. Paylaşmak istediğim çok emeğim var ve en önemlisi sizleri çook özledim, en kısa zamanda görüşmek üzere sevgilerimle...

      Sil
  18. Selam,
    Ellerinize sağlık.
    Ben de sizi beklerim sayfama, katılırsanız çok mutlu olurum...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam, hoş geldin Fulya, çok memnun oldum, hemen geliyorum ben de , sevgiler...

      Sil
  19. unutma burayııııı buraya da koy fotooooo :)

    YanıtlaSil