24 Şubat 2016 Çarşamba

Merdiven







Merhabalar, siz telefonla konuşurken ne yaparsınız diye sorsam çok mu abes olur. Merak ettim sadece hani şöyle kardeşimiz annemiz ya da çok sevdiğimiz biri arar uzun uzun konuşmalar yaparız ya bazen , işte o zamanlarda telefonu alıp bir köşeye oturur musunuz yoksa bir taraftan bir şeylerle meşgul mü olursunuz ? Hemen ben söyleyeyim öyle oturup konuşamıyorum, genelikle kız kardeşimle yada annemle uzun olabiliyor konuşmalarımız. İşte öyle zamanlarda kulaklıkları takar;  ya çamaşır katlarım ya bulaşık makinesini boşaltırım ya da bu ufak tefek el işlerini  yaparım. Duruma göre değişir. İşte bu mutfak bezlerinin büyük bir bölümünü de o zamanlarda oyaladım. Elimin altında her zaman durur böyle ufak tefek işler ve yanında kulaklığım. Telefon çalınca ya da ben arayınca, konuşmamız 5 dakika da olsa 10 dakika da olsa  hiç fark etmez illa bir şeyler yaparım. Gerçi en çok mutfak işini yapmayı seviyorum ama karşımdaki rahatsız oluyor bazen seslerden o zamanda alıyorum örgümü. İki dakika bile olsa alışkanlık işte , sonrasında zaten oturup kalıyorum ne kadar başka işim olsa da :))

              Aman! şimdi şöyle  bir algı oluşturmayayım: Çok hamaratım, telefonla  konuşurken bile boş duramıyorum gibi. Hiiç öyle göründüğü gibi değil, bu sadece  benim sevdiğim bir alışkanlığım, yoksa çok güzel tembellik yapmasını bilirim ve ne yazık boşa harcadığım çok fazla zamanım var. Hamaratlıktan değil yani. Öyle  olsaydı evimin yan odası gibi gördüğüm bloğumu bir buçuk aydır terk etmezdim değil mi :)) 


















MERDİVEN

Gelelim merdivenime, bugün asıl paylaşmak istediğim de oydu zaten, zira instagramda bu örtülerimi gına getirecek kadar paylaşmış bulunmaktayım biliyorsunuz.
Annemin burada bahsetmiştim köyden getirdiği dallardan yaptık.  Eşim sağ olsun kesti ve merdiven haline getirdik. Çivi ile çakacaktı ama ben iz olmasını istemedim daha sonra başka şekillerde de kullanabileyim diye.


 Aslında öyle herkesin yaptığı her sayfada gördüğüm işlerden yapmaktan hoşlanmıyorum ama bu merdivene karşı koyamadım. Ben de kendi tarzımı oluşturdum. Herkesin yaptığı demişken bir de puf örmek istiyorum fakat onun tadı instagramda kaçtı benim de hevesim kalmadı doğrusu, bakalım hayırlısı belki ileri doru denerim bir şeyler.




Yeşil yumurtadan bir vazo yaptım hemen :))











 

Hazırlayıp üzerine örtüleri dizdiğimde kızlar da eşim de “ Aaa.. biz duvara asacaksın sanmıştık .” dediler. Kırar mıyım onları,  mutfakta birkaç gün kullandıktan sonra baktım elime de dolaşıp duruyor getirdim salona :))






 Şu duvarda Picasso resimleri asılı dursa bu kadar yakışır mı? Bi söyleyin bana benim ağacım dalım kadar güzel durur mu:))     






Siz daha önceden biliyor muydunuz? Yeşil yumurta varmış, hatta mavi de. Annem getirmişti köyden gelirken, yeni bir cins tavuk almış babam onlar yeşil yumurtluyorlarmış. Çok ilginç geldi, Yüce Allah neler yaratıyor, bilmediğimiz ne nimetler vardır daha.

                                   Özledim özledim sizleri çok özledimmmm  . 
Sevgiyle Kalın…

31 yorum:

  1. Uzun telefon konuşmalarından sıkılırım ben. Hatta genel olarak telefonda konuşmaktan kaçınırım. Kötü bir huy aslında. Sevdiklerimizle mesafeler uzadıkça telefon iyi bir iletişim aracı ama işte ben sevemiyorum bir türlü.....
    Merdiven tamam da ben örtüleri daha bir sevdim sanki. Görmemiştim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında doğru olan seninki kısaca hal hatır sorup haberini almak yeterli de işte dediğin gibi mesafeler çok olunca bazen aylarca bir araya gelinmeyince bir çeşit hasret giderme oluyor bizimkisi ve ben seviyorum uzun konuşmaları . Örtüleri ben de çok severek yapıyorum akşam yine başladım bir tane çekmece doldu artık :))

      Sil
  2. süper olmus emeğinize saglık gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Sevda, çok sağ olasın. sevgilerimle...

      Sil
    2. güzel günlerde kullanun Özlem hanım ne demek :) asıl ben teşekkür ederim göz zevkime zevk kattınız

      Sil
  3. Bayılıyorum uğraşlarınıza dekorlarınıza hele merdivene doğa aşığı biri olarak çok hoşuma gitti hem mtfağa hem salona çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel Hanım çok güzel çok motive eden bir yorum, çok sağ olun. Beğenmenize çok sevindim. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  4. Çok güzel yazmışsınız ufak ufak el işi yaptıklarınız ve şuyumurta! Telefonla konuşurken benim de yaptığım şeyler var.annemle konuşurken mutlaka mutfakta makinayı boşaltıyo oluyorum.bir yandan muhabbet bir yandan iş...sanki yanyanaymışız gibi hissediyor insan

    Ben de internette bir çok kişinin yaptıklarını yapmayı pek sevmem ama şu desenli rengarenk el bezlerini mutlaka yapmak istiyorum.nasıl bir kumaş kullandınız bunun için?

    Yumurtaları da ilk defa gördüm çok değişikmiş.boyanmıştır diye düşündüm ama cins tavukmuş.rabbim ne hikmetler gizlemiş bu dünyaya bizlere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok doğru bir tespit, sevdiklerimizle konuşurken yaptığımız ufak işler sanki onlarda evimizde, yanımızdaymış da sohbeti muhabbeti kurmuşusuz hissi veriyor.
      Yap sen de çok güzel olur, renkli renkli kullanmak çok keyif veriyor. ben internette herkesin yaptığı derken bazı sayfalara bakıyorum kopyala yapıştır gibi oluyor, ayırt edemiyorum bile bazen ilk anda kim diye, yoksa tabi ki biribirimizden örnek alacağız onun için paylaşıyoruz zaten, önemli olan insanın kendisinin birşeyler katması. kusuruma bakma çok uzattım ama senin yorumun nezdinde açıklamak istedim yanlış anlaşılmasın dediklerim.
      kumaş türlerinden çok anlamıyorum dorusu, bu bir kartelaydı, üçü bir arada 1 liraya aldım pazardan. sanırım ince bir keten. pazarlarda özellikle çok kaliteli kumaşların kartelaları çok ucuza satılıyor, tavsiye ederim. kolay gelsin, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  5. (Anne ve kızları) Kardeşliği adına bende bir selam diyeyim dedim.Yeni bloğ açan biri olarak gezinip bana yakın bloglarla tanışmaya karar verdim.Uğraşlaınızın kendinize has olması bana görede yaptığımızı daha da değerli kılıyor.tebrik ediyorum.Bana bekliyorum.Saglıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz, çok memnun oldum. baktım bloğunuza çok iyi yapmışsınız aramıza katılmakla, burası siz de Rahmetli Cihan ablanın takipçisi olarak biliyormuşsunuz gerçi de çok güzel çok keyifli bir yer. Görüşmek üzere selam ve sevgilerimle...

      Sil
  6. AA BENİM KIZLARDA BENİMLE TELEFON GÖRÜŞMELERİNE SAKLARLAR BÜTÜN İŞLERİNİ:)MUTFAKLARINIDA HATTA GEÇEN GÜN ÜTÜSÜNÜ BİTİRDİ KONUŞURKEN:)PEÇETELER TAM BENLİK OLMUŞLAR MERDİVEN ÇOK GÜZEL ÇİÇEK KÖŞESİNDE HARİKA DURUR...GÜLEREK KULLAN CANIM FİKİRLERİNE HAYRANIM ...SEVGİLERİMLE KALIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ablam nasıl mutlu oldum yorumunu görünce, hoşgeldin, iyi ki geldin, artık hep burda ol. (unutmadım :)) paylaşacağım nasipse annemin kolyelerinin yapımını. ) çiçeklerine uygun bir merdiven çok güzel olur gerçekten , özledik evinin köşelerini. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  7. Yine yapiklarin com hos, merdiven de duvara cok yakismis, Senn yaptiklarin evin ile cok uyumlu...

    Picasso aykiri dururdu :) Sellerie saglik :)
    Renkli yumurta, boyanmislar haric, görmemistim...ha birde siyah tavuk vardi siyah yumurta yumurtlayan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleciğim çok teşekkür ederim canım. Siyah yumurta doğrusu hiç duymadım . Hepsi ayrı nimet. beğenmene sevindim sevgilerimle...

      Sil
  8. Allah'ım ben bu kadına hayranım.
    bayıldım işte başka söze gerek yok.o renkli yumurtaları yapan tavuk cinsini öğrenebilir miyim acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva nasıl teşekkür edeyim bilmiyorum canım, çok incesin ve çok özel bir yorum, çok sağ olasın.
      O tavukları babam komşusundan almış, annem ilk getirdiğinde ben de nette bakmıştım,unutmuşum adını az önce tekrar baktım Araucana diye geçiyor. Güzel olur Saros Güzellik Merkezine küçük bir kümes :))
      Tekrar teşekkürler canım, öpüyorum çok.

      Sil
  9. Bence senin bir stil dekor dükkanın olması lazım. Senin ellerinde pek çok şey aslını inkar ediyor:)) tabi bende daimi lafazan müşterin:)) hayal kurmak ne güzel bir şey, yeşil yumurtlayan tavuk gibi o da Rabbimin bir hikmeti:) şükürler olsun. Ellerine sağlık canım. Bu arada herkes yapıyor diye yapmaktan vazgeçme seninki her daim farklı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hülyacığım, bazen o hayalleri ben de kuruyorum ama neden bilmiyorum gerçekleşmesi için hiç bir şey yapmıyorum. Hayırlısı arkadaşım. Ayrıca böyle güzel, destekleyici yorumlarınız beni çok çok mutlu ediyor, tekrar teşekkürederim, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  10. :) ben aynı anda iki işi yapamam valla olanaksız. oturup veya ayakta konuşurum başka hiçbişi yapamam :) ne güzel fotolar huzur veriyor aile huzuru veriyooo :) bi deee seni görmek de güzel oluyoooor :)

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok hamarat değilim ama, boş boş oturup telefonla konuşanlardan da değilim Özlemcim :) İllaki bişeylerle ilgilenirim, ve evet bulaşık makinesi boşaltmak favorimdir :)
    Merdiven şahane olmuş, fikrine bayıldım, ben pek görmedim instagramda, ilk sen de görüyorum ve çok beğendim :)
    Ellerine emeklerine sağlık canım, öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş! :)

    sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  13. Gıda boyası zannettim o yumurtaları Ne değişikmiş şaşırdım :)
    Harika işler çıkartmışsınız bloğuma beklerim sizi sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba. Bloğumdaki yorum sorunu için "ben de bir dönem yaşamıştım" diye yazmışsın ya. Nasıl çözdün merak ettim. Ben bakmadığım yer kalmadı sanırım sorunu çözemiyorum bir türlü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Saadet, benim blogumdaki sorun yorum dışında fotoğraf düzenleme ve yazı karakterlerinin aynı paragrafta farklı olmasıydı. Ve kayma oluyordu. Açıkçası hiç birşey yapmadım.zaten o sırada zaman problemim vardı. Beni çok uğraştırdığı için ara verdim. Tekrar başladığımda sorun çıkmadı sayılır. O yüzden pek bir şey diyemem. Öpüyorum, sevgiler...

      Sil
    2. Merhaba Saadet, benim blogumdaki sorun yorum dışında fotoğraf düzenleme ve yazı karakterlerinin aynı paragrafta farklı olmasıydı. Ve kayma oluyordu. Açıkçası hiç birşey yapmadım.zaten o sırada zaman problemim vardı. Beni çok uğraştırdığı için ara verdim. Tekrar başladığımda sorun çıkmadı sayılır. O yüzden pek bir şey diyemem. Öpüyorum, sevgiler...

      Sil
    3. Anladım....Teşekkür ederim ben de sürece bırakacağım sanırım. Çünkü onca yaptığım araştırmadan hiçbir sonuç çıkmadı...

      Sil
  15. Özlettiniz kendinizi.. Merdiven çok tatlı olmuş.
    Bu arada sizi mimledim. Blogda yazım var bakarsanız sevinirim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Adaşım instagramda sayfanınız keşfettiğimden beri hayranlıkla bloğunuzuda gezmeye başladım. Tüm paylaşımlarınız kendisine özgü ki öyle farklı bir havada ki insanı sanki geçmişte yolculuğa çıkarıyor, mesela ben bu mutfak bezlerini gördüğümde çok hoşuma gitti çünkü bende de var, anneciğim çeyizime örüp koymuştu dolu. Birde eskiden zaten hep böyle oyalı olurdu ya bezlerin kenarları, ne güzel ki böyle güzellikleri hala yaşatıyorsunuz. Hatta ilk fırsatta bende böyle cicili örtüler alıp bu kez kendim oyalacağım :) Çok özendim :) Merdivene gelince ama gerçekten yine size özgü bir tasarım olmuş. İntagramdakilerle alakası yok. Çok çok güzel. İple bağlayarak birleştirme fikrinde bayıldım, buda güzel bir fikir oldu çok teşekkürler. Telefonla konuşma meselesine gelirsek Özlem'ler aynı oluyor sanırım:) Bende aynı helede mutfaktaysam bir yandan da işime devam ederim:) Eğer yapacak birşeyim yoksa da yine oturarak konuşamam genellikle dolaşarak bütün evi turlarım hahaha :D Ve blogğumda instagram çıktı çıkalı malesef bende zaman zaman tembellik yapıyorum. Paylaşımlarınız huzur verici, Rabbim ailece huzurunuzu daim etsin inşallah Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  17. Biz de seni özledik Özlemmm (yayını daha yeni gördüm) farklı işler yapma konusunda hemfikirim seninle....Ben telefonla konuşma işini hep yolda yapıyorum,okuldan eve gelirken o mesafede arıyorum annemi,ablamı,eve girdikten sonra zor aramam çünkü hemen yapılacak işlere girişiyorum,annem de bizim kız benimle yolda belde konuşuyor diyor :)))) merdiven çook güzel olmuş,ellerine sağlık,hiç aklıma gelmezdi,yeşil yumurtayı da ilk defa gördüm..sevgilerrr

    YanıtlaSil
  18. Ben telefonla konuşmayı hiç sevemiyorum ya :( uzun uzun konuşamam pek. Bazen konuşmak gerektiğinde de kulaklığı takıp yandan biseyler yapıyorum, duramıyorum öyle.
    Merdiven çok hoş duruyor, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil