9 Mart 2016 Çarşamba

Ağaç Dallarından Sehpa














Merhabalar…
Son zamanlarda doğal malzemeli veya doğal görünümlü çok fazla objeler , üretilmeye başladı. Biliyorsunuz ben de doğal olan her malzemeyi çok fazla seviyor ve kullanıyorum.  Böyle ağaç dalları ve örgülerle birleştirilmiş tabureler dikkatimi çekiyordu. Ancak yeni bir tabure eve çok da gerekli olmadığı için hep bir heves olarak kalıyordu.  Uzun zamandır bir de sehpa yapma niyetim vardı.  Ben de ikisinin karışımı bir şeyler tasarladım, eşimle birlikte yaptık.
Ağaç dallarım vardı zaten, biliyorsunuz merdiven ve mumluk yapmıştım ve daha onları hazırlarken bu sehpa  fikri vardı ve o nedenle çivi çakmadan ve ölçülerini sehpaya uygun keserek hazırlamıştım merdiveni. Şimdi onlar miadını doldurdu yeterince sevdim seyrettim ve yeni bir hayat bulmaları için de işe koyulduk.
 Ağaç var da üzerini ne yapabilirim diye düşünürken,  nedendir bilmiyorum ilk aklıma gelen tepsi oldu. Hemen gidip bir alüminyum tepsi aldım ve sonuç. Ben sevdim, hepimiz sevdik, şimdi size sunuyorum dilerim beğenirsiniz :)) 










































18 yorum:

  1. Süpersin şekerim :) Hem işlevsel hem yok pahasına sehpan olmuş fıstık gibi :)
    Aferin valla sana Öcecim, harbiden çok aferin, son derece doğal ve güzel işler çıkıyor ellerinden :) Eşine de ilet tebriklerimi, süper bir ekip çalışması :)
    İşlemesi de harika! Güle güle kullan canım, miadı dolup da başka bir güzelliğe dönüşene dek ;)

    YanıtlaSil
  2. Süper, süper, süpeeerrrrr ♥

    Tepsi fikri şahaneymiş. Çokda güzel olmuş.
    Tepsiyi koyu renge boyansa o dantel dahamı çok belli ederdi ki dedim sadece...
    Ama alimünyum tutmazdı boya herhalde.
    Ellerine sağlık, bayıldımmmmmm :)

    YanıtlaSil
  3. ama bunlar cok mantıklı ve güzel olmus ki

    YanıtlaSil
  4. Dekorasyonunuza çok yakışmış ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Mükemmel olmuş, bayıldımmmm;))) benim de ağaç dalları var aklımda birşeyler onlarla ilgili, acaba fikrimi değiştirsem mi dedim bu güzel sehpayı görünce..
    Ellerinize sağlık, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. 40 yıl düşünsem tepsi kullanmak aklıma gelmezdi:))) Odunları ben de çok seviyorum. Hatta yakın çevreme tuhaf geliyordu. Geçenlerde annem abimlerle mobilya fuarına gitmiş. Benim odun sehpaları, nihaleleri görünce "bir de kızıma laf ediyorduk" demiş:)))

    YanıtlaSil
  7. üzerine tepsi fikri şahane olmuş özlem:) doğal olan herşeye olduğu kadar eski yaşanmışlık hissi veren herşeye bayılıyorum bende..
    emeğinize sağlık!
    sevgiler yolladım..

    YanıtlaSil
  8. Bu güzelliği nasıl anlatmalı ki en iyisi alkışlamalı bravo diyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili öce ne güzel fikir yap yeter ki emeğin değeri bir başka oluyor.

    YanıtlaSil
  10. ay bu ne gerçek mi yaa!!!!!!!

    bu arada yaa senin de ters düzü okuduğunu biliyorum 2.sinin fragmanı çıkmışş çok heyecanlandım şimdi onu yazdım ben de.. :D

    YanıtlaSil
  11. dahiyane bir fkir ve çok şık bir tasarım, elinize sağlık, takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hoş geldiniz. geliyorum ben de sevgiler...

      Sil
  12. Dahiyane bir fikir, şık bir tasarım, elinize, emeğinize sağlık, takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, geldimm:)) görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
  13. bayıldım hayran kaldım.fikirde uygulamada süper.biliyorsun doğal malzemeler her zaman favorim o yüzden ayrı bi sevdim.harikasın canım.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Dolunaycığım, doğal malzemeler bizim hobilerimizin bir parçası oldu adeta, hatta temel kaynağı bile diyebiliriz :)) Beğenin benim için çok mutluluk verici çok kıymetli teşekkür ederim, çok sağ olasın. Selamlarımla...

      Sil
  14. Çok çok beğendim hem pratik hem de doğadan bir parça oluşu çok güzel ben de plastik ve sunta istemiyorum böyle parçalar kalıcıdır çok beğendim gerçekten severek kullanın inşallah. Evrelerini bıraktım hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, çok mutlu oldum sizi burada görünce. Bloğumu açtığım ilk zamanlardan beridir sizi takip ediyorum ve çok düzenli olmasa da sayfanızı ziyaret ediyorum, daha sık görüşmemiz dileğiyle sevgi ve selamlarımla... Ayrıca beğeninize çok sevindim :))

      Sil