29 Mart 2016 Salı

Dört yapraklı Yonca




Deep Tone arkadaşımız kendi deyimiyle " Dört yapraklı Yonca " yı oluşturdu ( burada ) . Kitabı görür görmez içeriği nasıldır diye düşünmeden nasıl fotoğraflarım diye düşündüm. Kapağı çok keyifli görünüyordu. Nedense artık bir kitap gördüğümde fotoğrafını çekmeyi kendime bir görev addediyorum:))   Üzerine düşünmek hayal kurmak ve bunu karelere dökmek çok büyük mutluluk veriyor. Bu anlamda teşekkür ediyorum yazar arkadaşlarıma kitaplarını fotoğraflama fırsatı verdikleri için.
Kitabı alır almaz birkaç bölüm okudum. Çok eğlenceli, tam olarak bir günlük tarzı diyebilirim. Okuduğum her sayfada yüzümde bir gülümseme oluştu. Çağla karakterini okurken, o kadar hızlı okudum ki bu tamamıyla kitabın başarısı çünkü karakter öyle bir şekilde aklıma girdi ki bıcır bıcır durmadan hızlı bir şekilde konuşan küçük bir genç kız vardı sanki başımın içinde. Simay 'ın şu sözlerini ise çok sevdim:
 " En güzel şey içimizdeki sevgi. İçimde derin bir sevgi var. Sanki her şeyi seviyor gibiyim, herkesi.  Hepsini birleştirip yumak yapmış kalbime koymuş gibiyim. Sevme eylemini bile seviyorum. Her şeyi seveyim bundan güzeli yok. Her şeyi sevdiğim için karşımda hiçbir engel duramaz. On kaplan gücündeyim o yüzden. Sevgi büyük nimet. Kimse sevgisiz kalmasın."
Özellikle son yazın çok güzeldi sevgili Derin. Kalemine sağlık.

Kitabın tamamını okumamış olmakla birlikte şunu söyleyebilirim; genç olanların ve genç kalanların okumaktan zevk alacağı bir kitap. Tam bir kız kitabı, keyifli, enerji dolu, okurken gençlerin hayatının içine dahil olduğunuzu hissediyorsunuz. Ben çok sevdim.


Deep, web sitesini açarken orada kullanmak üzere birkaç fotoğraf çekmemi istemişti. O zaman Sade ve Derin & Derin Mavi vardı. Ancak teknik konularda anlaşamamıştık. O süreç içerisinde ben nasıl çekerim  diye epey bir kafa yormuş ve planlarımı hazırlamıştım. Sonuçta fotoğraflarım teknik açıdan  uygun olmadığı için çekilmekten vazgeçilmişti. Sonrasında da fırsat bulduğumda o kadar planladım ben çekeyim de Deep kullanacak bir yer bulur  mutlaka diye kareledim hayallerimi ama öylece kaldı. Tekrar " Yani " kitabı ile ilgili bir şeyler çekmemi istese de bu eski fotoğraflardan Deep de şimdi haberdar olacak. Madem çektim hepsi bir arada olsun diyerek paylaşıyorum artık , beğenmeniz dileklerimle sevgiler...



























































43 yorum:

  1. ay şahane olmuş özlem,
    eline sağlık.
    bu arada sevgili deep maşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Havva.Gerçekten öyle Deep bir yılda üçüncüyü çıkardı, ne diyelim kalemine sağlık.

      Sil
  2. İÇTEN SAMİMİ POSTLARINA HAYRAN OLMAMAK ELDE DEĞİL ÖZLEMİM:)HARİKA BİR KARDEŞSİN EVLATSIN DOSTSUN YARADAN YARDIMCIN OLSUN KIZIM:))DEEP ÇOK VEFALI BİR DOSTTUR MAŞALLAH ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN...CANIM SENİN VE AİLEN İÇİN CİHAN ALEMİ YARADANDAN DİLİYORUM GÖNLÜNDEKİ GÜZEL DİLEKLERİN HEPSİ GERÇEK OLSUN:))ÖZLEMİM ALLAHA EMANETSİNİZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreği güzel, sözü güzel, duası güzel ablam; iyi ki varsın. Çok çok teşekkür ederim, çok sağ olasın, öpüyorum ellerinden, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  3. Yahu şahane olmuş bu fotoğraflar, o külahlı, kırmızılıya ayrı bayıldım ama hepsi de harika :)
    Ellerine sağlık canım, ne güzel bi arkadaşsın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esenciğim beğendiğine çok sevindim arkadaşım. Külahlı kırmızıyı ben de çok sevdim ama çok arada kaldı diye düşünüyordum özellikle onu seçmene çok sevindim. Sevgiler selamlar canım, öpüyorum.

      Sil
  4. ay bu neeeee mutluluktan ve duygudan gözümden yaş geldi vallahi bak yaaa. heeey zaten bugünlerde web sitemi güncellicektim. bu fotolar anaaa olağanüstü güzel hem de çok anlamlı. ay çok gelirim bu yazıya ben canım çektikçe. bloguma da koycam zaten. siteye de koycam hepsini. evet büyük fotolar lazımdı. ya bunları nasıl yaptın ki. bi teknikler kullanmış olman lazım. bi deee, sevmişsin de kitabıı oleeeeey hayat ne güzeeeel yaaa :) ayy tişkürleeer :) allam hayat ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin gerçekten mutlu olmana çok sevindim. Çok güzel eserler veriyorsun ve çok emek harcıyorsun , çok çok tebrik ediyorum bir kez daha yeni kitabını eskileri tümünü :))
      Aslında boyut olarak aynı yani yine öyle uygun değil ama :)) çektim işte. Teknik yok , sadece renk ayarlaması var o kadar. solgun çıkan renklerin canlandırmasını yaptık. sana doğal hallerini de gönderirim, hangisini beğenirsen artık. Kiatabı gelip geçip bir iki sayfa okuyorum, çok güzel keyifli.

      Sil
    2. ay nasıl yanii, kitabı suya atıp nasıl çektin yaaaa. :))

      Sil
    3. kitabın kapağını çıktı aldım ve suya attım gerçekten :))

      Sil
    4. ah bende pratik zeka yoktur bak doğru neden olmasın. yazabilirim ama böle şeyleri düşünenem ben, ne de olsa soyut zeka var bende somut zeka yok işteee vallaaa bak :)

      Sil
  5. hepsini feysime de siteye de koycaaam sonaaa taam mııı. :) ayy çok heycanlandım yaaa :) önce feyse koyarım senin isminle :) sona da siteyi güncellerken koyarım dur elim ayağıma dolaştııı :)

    YanıtlaSil
  6. ayyy dur bak ne diceem. içinde dört kitabın da olduğu bi foto da çekseneee sonaaa acelesi yok taam mııı. ayyyy oleeeey yaaaa şıkıdım şıkıdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında onu çok istedim, aklımda da bir plan vardı fakat dış çekim olması gerekiyordu bu ara pek uygun olamadım ve daha doğrusu biraz da çekindim tasarladığımı dışarıda çekmeye deli mi bu kadın demesinler :)) dört kitap bir arda olunca dikkat çekebilecek bir tasarıydı. bakayım başka bir şeyler düşüneyim nasip olursa çekerim tabiki.

      Sil
    2. tamam bak üzme canını yaa. ayrıca, acelesi de yok. baksanaa, bu fotoları kaydedemedim ki. serbest bırak daaaa, hemen birkaçını feyse koyayım senin adınla kiii :) sona hepsini de siteye koycam :)

      Sil
    3. instagramda dm den gönderiyorum. bir baksana tam çıkıyor mu

      Sil
    4. şimdi bakamam instaya uygun değilim iş hali telden bakamam şimdi:) twitten feysten gönderirsen bakabilirim ama laptop açık yanii:) insta da dursun sona bakarım o zaman. blogdan hızlı resim olarak da gönderebiliyin. :) tamam hadi yorma üzme kendini şimdi. bak, web sitesinde mail adresi var mail de olabilir ama çok foto var hadi yorma kendini acelesi yok :)

      Sil
    5. Kusura bakma , ancak şimdi bakabildim , maille gönderiyorum ama uzun sürecek galiba.

      Sil
  7. Şahane olmuş fotoğraflar...
    Hele o suda yüzene bayıldım...
    Gönlüne ve emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem, çok teşekkür ederim canım. Beğenmene çok sevindim. Suda yüzen kapakla uyumlu oldu değil mi :))

      Sil
  8. gerçekten ben de mutluluktan ağlayacağım. bana ne oluyorsa:) ama öyle güzel ki bu post. bir de yeni bir blogger olarak deeptonedan gördüğüm destek te onun adına bu kadar mutlu olmamı sağlıyor.
    ben de yani kitabını aldım. son sayfasındaki güzelliği farkettim ;) bu çok hoştu bence de, tatlı nazik bir sürpriz.
    benim favorim gece oldu. simayı bitirmek üzereyim.
    kapak çok tatlıydı.

    Yalnız müthiş fotolar bunlar. neyle çektiniz teknik detay vermenizde bir sakınca yoksa biraz bahseder misiniz.

    o külahı nasıl yaptınız. kendiniz bastırdınız mı yoksa efekt mi ?

    valla ellerinize sağlık öyle güzel ki. deeptone un arkadaşları çok vefalı. şiir videoları, özel foto çekimleri, yorumlar. Mükemmel.
    Ben de bitireyim yani'yi de böyle güzel çekimler olmaz ki bende , sizin siteye yönlendiririm fotolar için artık :)
    görüşmek üzere sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Beğenmene çok sevindim, bana ne oluyor diye bir şey yok çünkü biz burada aile gibi olduk birlikte üzülüp birlikte seviniyoruz. Hiç bir teknik yok, Fotoğraflarımı telefonla çekiyorum. sadece snapseed diye bir uygulama var, orada renklerinde biraz düzeltme yaptık o kadar. Külahı ve suya attığım kapağı kitapların kapaklarını yazıcıdan çıkararak yaptım. sormak istediğiniz başka bir şey olursa tabi ki seve seve cevaplarım, hiçbir sorun yok. Deep gerçekten bu blog dünyasında çok tanınan ve çok sevilen bir arkadaş. ve blogların en sevdiğim yanı da hep birbirimize destek amacı gütmemiz. uygun olduğumda uğrayacağım bloğuna merak ettim ve hayırlı olsun diyorum. çok teşekkür ederim ve sevgiler...

      Sil
    2. öceeeee :) demirkadını seversin sen. hele bi videosu var izle bak :)

      Sil
  9. Resimler tanıtım bir harika çok güzel olmuş. Ah deep şu kitap okuma hızıma bi dönebilsem bende istiyorum kitabını okumayı... Hep sen bize destek olacak değilsin ya şimdi de sıra bizde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim,güzel sözlerine mutlu oldum.kitabı okursun mutlaka bir fırsat bulunur her şey zamanla. haklısın Deep çok fazlasıyla desteği hak ediyor. sevgiler...

      Sil
  10. Çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, sevgiler selamlar...

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. saadet usluuu.

      bloguna yorum yapamıyom yaaa, yorum kutusunu değiştirseneee lüfteeen :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Saadet. sevgiler, selamlar...

      Sil
  12. Fotoğraflar ve çekim fikirleri şahane emeğine sağlık sevgili deep tone arkadaşın bloğundan sayende haberdar oldum şimdi hemen takibe almaya gideceğim çok merak ettim
    Ya bu arkadaşlık dostluk ne güzel şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ne güzel yeni bir arkadaşlığa vesile olmak. Deep hem yazılarıyla hem de arkadaşlığıyla çok fazla sevilen ve tanınan biri. Öpüyorum arkadaşım, selam ve sevgilerimle...

      Sil
  13. Gerçekten çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ediyorum. Çok sağ olun. Selamlar, sevgiler...

      Sil
  14. merhaba özlemciğim.tekrar burada olmak ve bu güzellikleri görmek bana iyi geldi.daha deep in bloğuna gideceğim ve yeni kitabı için tebrik edeceğim.ne hayırsız oldum ben ama yaa.
    fotoğraflarını çok beğendim özellikle bazıları daha bir önce çıktı benim için.mesela sudaki derin ve mavi ve aynalı fotoğraflar.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dolunaycığım, hoş geldin ben de senin paylaşımlarını ve yorumlarını görünce çok mutlu oluyorum.
      Beğenilerin için çok çok teşekkür ederim bir sanatçı gözüyle yorumlaman çok değerli. Aynalı olanlarla çekim planım aslında çok daha farklıydı ama hem yansıma hem de parlama olması nedeniyle bu şekilde çekebildim, beğenmene çok sevindim. Selamlar sevgiler güzel arkadaşım.

      Sil
  15. Sizin çektiğiniz fotoğraflara bayılıyorum;))
    Deep i de tebrik ederim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Sevgili Billur, beğenmene ve övgülü sözlerine çok mutlu oldum. sevgilerimle...

      Sil
  16. Her zamanki gibi fotoğraflar süper olmuş canım. MaşaAllah ellerine sağlık. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim maharetli arkadaşım, çok çok teşekkür ederim. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  17. feyse koydum bu yazınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım şimdi, ne güzel yazmışsın :))

      Sil