5 Nisan 2016 Salı

Örgü Ev ve...








    Sosyete iğnesi diye bir şey yapmışlar arkadaşlar, alın gözünüz gönlünüz açılsın, mübarek iğne değil adeta dikiş makinesi kendi kedine dikiyor sanki. Sosyetik isimleriyle anılan hiçbir şeyden haz etmem ama bu sosyete iğnesini çok sevdim. Birkaç ay önce göz muayenesine gittiğimde doktoruma dedim ki iğneye iplik geçiremiyorum galiba yakına da bozuldu gözlerim. Elime bir kağıt verdi mesafeyi ayarladı okuyun dedi. “ bu yazıyı okuyabiliyorsanız henüz yakın gözlüğüne ihtiyacınız yoktur "yazıyordu ve muayeneden sonra iki yıl daha ihtiyaç duymazsınız dedi. Demek ki dedim gözlerim iyi iğnenin deliği küçülmüş :))  Tek tuhafiyecimize gittim ve dedim ki yurdusu büyük bir iğne istiyorum. O zaman sana sana sosyete iğnesi verelim dedi. Aman dedim bu sosyetenin iğnesi de mi  varmış? Aldım geldim nasıl güzel nasıl kolay dikiyor, ip bir kerede geçiyor . Kumaşta kayıp gidiyor adeta. Demek ki sorun iğnedeymiş dedim ama hala mutfak rafında büyüteç duruyor şu paketlerin üzerindekileri okuyabilmek için. O zaman gözümde sorun yoksa o paketleri niye okuyamıyorum. Sosyetik paket yazısı da yapıyorlar mıdır bir de market çalışanlarına soracağım varsa bulcam alcam gözümüz gönlümüz açılsın bu nedir ya :)) 

   Her neyse gelelim evimize, böyle küçük küçük işler yapmayı seviyorum. Küçük bir lavanta kesesi olarak örüp kızların dolabına asmaktı niyetim ama istediğimden büyük olunca içine elyafla birlikte yine lavanta koydum da dolabın içine koymaya kıyamadım. Şimdilik galiba evimiz evimizin içinde dolaşacak :))







                                        İnstagram Günlüğüm... 





   Şu parçayı 50 kuruşa pazardan almıştım, incecik triko gibi bir şey, kenarlarını oyaladım diz battaniyesi yaptım. 









Bu kumaşlar da  5 parçadan oluşan bir kartelaydı  ve beşi toplam 50 kuruştu yani tek parçası 10 kuruşa geldi. Oyaladım ve çok sevdim. 







Sehpamıza biraz renk kattım :)) 






















                                                       Sevgiyle Kalın...












33 yorum:

  1. Ellerinize saglik ev cok guzel<3 diz battaniyenize ayri bayildim nasil guzel olmus masallah demeli size nazar degmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. çok çok teşekkür ederim , diz battaniyesini ben de çok sevdim, yumuşacıkoldu ve içime çok sindi. Selamlar sevgiler...

      Sil
  2. ne kadar güzel yapmışsın ellerine sağlık. o sehpayı da mı sen yaptın yoksa! :) marketlerde bilerek minicik yapıyorlar okumaya üşenelim diye :D
    bir de iğneden ip geçiren aparatlar var. iğneyi ona takıyorsun basıyorsun ipi iğneden geçiriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Derya, sehpanın yapımını iki yayın aşağıda görebilirsin. çok severek yaptık ve çok severek kullanıyoruz . O aparatları biliyorum aldım da bir tane de çok kullanamadım. aceleciyim biraz fazla detaya inemiyorum :)) sevgiler selamlar...

      Sil
    2. ozlemcim gece gezmelerindeyim bloglarda:) kandil tebriklerine ciktim anlayacagin. sana gelirken kapida yakaladin beni canim:) cok tesekkur ler hayirli kandiller huzurlu ve mutlu gunler olsun insallah ♥

      Sil
  3. Her bir satırı nasıl keyifle okudum:) harikasınız, şu sosyete iğnesini ben de merak ettim zira ben de iğneye iplik geçirirken zorlanıyorum, sorup öğreneyim bakalım. Diz battaniyesi için seçtiğiniz kumaş nasıl güzel, ayyy benim karşıma niye çıkmıyor böyle güzel battaniyeler hangi pazardı sizin ki kaçıp geleyim:)) Her bir detay harika ve yaratıcı, lacivert kenar oyaları da süper, ellerinize sağlık. Güzel günlerde kullanın hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim , beğenmene sevindim sevgili Handan. Biraz mübağalalı bir yazı olsa da kesinlikle harika bir iğne, bulabilirsen çok memnun kalacağını düşünüyorum.
      Bu kumaşları aldığımdan beridir tekrar karşıma çıkmıyor böyle güzel ve kaliteli parçalar. Nasip işi biraz herhalde.Tekrarteşekkür ederim , sevgi ve selamlarımla...

      Sil
  4. YİNE DÖKÜLMÜŞLERR:)ELLERİNE SAĞLIK CANIMM...RENKLER UÇ DANTELLER HARİKA BARDAK ALTLIKLARINA BAYILDIM KEYİFLE KULLAN... BAHÇE EVİ İSTİYORUM SENİN ÖRGÜ EVİN GİBİ OLSUN:))SEVGİLERİMLE CAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ablam, taş duvarları, renk renk çiçekleri çeşit çeşit ağaçlarıyla süslü çok güzel bir evin olsun inşaAllah. Teşekkür ederimm...

      Sil
  5. İgne banada lazım.Örgülerin herbiri ayrı güzel ve yaratıcı olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, dilerim bulursunuz iğneden :)) sevgiler...

      Sil
  6. İğneye takılınca unuttum.Çekim ve tasarımlarıda çok beğendim.Tekrar tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, çok sağ olun.

      Sil
  7. Sosyete mantısını pazarını duymuştumda iğnesini inan bilmiyordum:) Dur hele bende bi sorayım bakalım. El emeklerin hepsi muhteşem olmuş canım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak sosyetenin mantısı da güzel oluyordu değil mi hem de kolay :)) teşekkür ederim canım sevgiler selamlar...

      Sil
    2. Aaa bak sosyetenin mantısı da güzel oluyordu değil mi hem de kolay :)) teşekkür ederim canım sevgiler selamlar...

      Sil
  8. Sevgili öce sosyete iğnesini yeni duydum insanlara iyilik yaptın, iğneye iplik takmak bir yaştan sonra zorlaşıyordu duyduğumuz iyi oldu.işlerinin hepsi güzel ama lavanta kesesi evin çok cici olmuş emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginize, dilerim siz de bulursunuz sosyete iğnesinden, işiniz kolaylaşır. Doktor her ne kadar gözlüğe ihtiyaç yok dese de bir yaştan sonra ince işler zorlaşıyor gerçekten. Ev bir de güzel kokuyor oh mis mis :))
      sevgilerimle...

      Sil
  9. özlemcim,bayılıyorum yaptıklarına,evi de yaptın top10 oldu yani,
    eline sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havvacığım, çok seviyorum yorumlarını öyle güzel ve destek verici ki :)) sağ olasın arkadaşım. selamlar sevgiler...

      Sil
  10. Örgü ev çok hoş;) Diğerleri de birbirinden güzel, ellerinize sağlık.
    Sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili Billur, çok sağ olasın. sevgilerimle...

      Sil
  11. Özlem ama bu ev çok şeker ne güzell marifetli ellerin var motiflerin sunumların her birşeyin hayranlık derecesinde kutluyorum cnm. uğraşan ellerine maşallah. Ben hala kediciği öremedim inşallah bitecekte araya bir şeyler girmese :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel ne mutluluk verici yazmışsın sevgili Aysel. çok çok teşekkür ederim. O kedicikten ben de bir tane daha örecektim ama olmadı bir türlü, olsun hayırlısı diyelim vardır bir zamanı. tekrar teşekkür ederim. çok çok sevgiler...

      Sil
    2. Ah ne güzel ne mutluluk verici yazmışsın sevgili Aysel. çok çok teşekkür ederim. O kedicikten ben de bir tane daha örecektim ama olmadı bir türlü, olsun hayırlısı diyelim vardır bir zamanı. tekrar teşekkür ederim. çok çok sevgiler...

      Sil
  12. Ben de alayım ya sosyete iğnesi :) çok yeteneklisiniz maşallah nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn. çok çok teşekkür ederim, çok sağ olun. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  13. bütün resimlere bayıldım. elleriniz dert görmesin. :)

    YanıtlaSil
  14. Nasıl güzel bir ev,ev değil yuva olmuş artık o kadar sahici ve sıcak ...Motiflere de bayıldım,sevgi ile çekilmiş sıcacık fotoğraflar,ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  15. O diz battaniyesi nasıl güzel olmuş öyle......tabure de başka güzel eline sağlık Özlemcim çokk yeteneklisin sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ah şu sehpa :)
    Maşallah diyeyim tekrar.

    YanıtlaSil
  17. Ah şu sehpa :)
    Maşallah diyeyim tekrar.

    YanıtlaSil
  18. Rengarenk bir yazı olmuş bu, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil