nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

29 Aralık 2016 Perşembe

Bir Kavanoz Hatıra

             






                       







Sakladım seni 2016 :))
    2016' nın hatıraları bu kavanozda birazda 2015. Çocuklar küçükken hatıra kutuları vardı hala da saklarız. Doğduktan itibaren bir sürü anı. İlk olan veya en çok sevilenlerden oluşan. Aslında her annenin sakladığı ne varsa onlardan işte bizimkiler de tabi ben biraz abartmış olabilirim :)) belki biraz fazla da abartmış olabilirim hatta çok fazla abartmış da olabilirim ya neyse :))

    Zaman zaman açıp bakıyoruz, kokluyoruz, bol bol konuşuyoruz. Artık kendileri de bir şeyler eklemeye başlayınca, kutular doldu, başka başka kutular eklendi, ay yıl sırası karıştı, yeniden düzenlemeler tekrar elemeler falan böyle bir döngü bizimkisi :)) kızlar büyüdükçe biriktirilecekler de küçüldü , geçen yıl bir yerde böyle bir kavanoz görünce çok beğendim ve bu kavanozu hazırladım. 2015 'in ikinci yarısından itibaren ve 2016 dan anıları sakladık buraya. 

    Özel geçen zamanlardan bir kaç fotoğraf, biletler, bazı yemek fişleri, kurumuş çiçek , yaprak, vs. bizim için anlamı olan ve unutulmasını istemediğimiz görünce de " aaaa..." dedirtecek anılar.

   Yüce Allah hepimize güzellikler ve sağlıklı, hayırlı, uzun ömürler versin. 
Her gelen yeni gün, her gelen yeni yıl bir öncekinden daha hayırlı, daha mutlu, daha sağlıklı, daha barışık olsun. Amin.

     

                   











Sevgiyle Kalın...

15 yorum:

  1. Ne güzel bir kadınsın sen :) Allah hep gönlüne göre versin inşallah. Senin de kızlarının da:)
    2017 de bol bol mutlu anılar biriktirin inşallah. Şimdiden mutlu yıllar...
    Sevgilerle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn. Çok güzel duaların için çok çok teşekkür ederim ve bilmukabele diyorum sevgili Şebnem, iyi yıllar.

      Sil
  2. Ne hoş bir fikirmiş. Ben olsam ne koyardım o kavonaza acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim harika karelerinle başlardın :) iyi yıllar Saadet, sevgiler...

      Sil
  3. Aaa inanmıyorum harika bir fikir bende yapabiliriiim çok sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu mutlu anılarının birikmesi dileklerimle, sevgiler Esmanur, hoşgeldin :)

      Sil
  4. Harika bir düşünce! Dilerim 2017'de kavanozlarınız dolsun taşsın canım ve dilerim huzur, sağlık ve mutluluk hep yanıbaşınızda olsun.
    sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn, sevgili Sebuş. Çok çok teşekkür ediyorum ve aynı dileklerle yeni yılını, yeni yaşını kutluyorum canım , nice yıllara. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  5. Bayıldım bu düşüncene harikasın Özlem inst. yazmıştım aklınla bin yaşa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel, çok teşekkür ederim, çok sağ olasın. Kusuruma bakma lütfen, her zaman yorumlara dönemiyorum ama çok mutlu oluyorum. sevgiler selamlar arkadaşım.

      Sil
  6. ne tatlı kadınsın sen Özlem,bayıldım bu fikrine,ben de yapayım istiyorum.
    öpüyorum ve yeni yıl şahane gelsin şahane geçsin istiyorum.
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her baktığında yüzünü gülümseten anılarının birikmesi dileklerimle, çook teşekkür ederim Havva. Güzel bakıyor güzel görüyorsun. Sevgiler ve selamlar canımm.

      Sil
  7. Ne güzel hatıraları derin zamana atıp saklamak.
    Tebrikler çok güzel fikir bu.
    Hep güzel anılarınız çok olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimizin güzel anıları olması dileklerimle çok çok teşekkür ederim. Selam ve sevgilerimle...

      Sil
  8. ayyyyyy tatlı aileeee :)

    YanıtlaSil