nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

8 Aralık 2016 Perşembe

Oje ile Çiçek Yapımı









     Yıllar önce pikniğe gitmiştik . Kambur Söğüt diye bir yer bizim oralarda. Her doğa buluşmamızda olduğu gibi o gün de yemek sonrası yürüyüşe çıkıp dal taş ne varsa işe yarayan toplamak istemiştik. 
    Kurumuş dere yatağı gibi bir yerde dolaşıyoruz, kızkardeşim “ Aaa! taş delik “ dedi attı elinden bu güzelliği. Ben de bir heyecan “ nasıl delik ,delik taş olur mu “ falan diye telaş. "delik işte " dedi.  "yok dedim bulalım onu merak ettim."Araya araya bulduk ve ben hayran oldum. 
    Nasıl bu hali almış çook merak ediyorum.  O kadar çok sevdim ki yirmi yılı aşkın zamandır hep en güzel şekilde süsledim, seyrettim. Biraz da böyle dursun bakalım :)) size daha önce taş devrinden kalma olabileceğimi söylemiştim değil mi :))



















































video




Uzun zamandır özendiğim bu çiçekleri en sonunda yaptım. 

 Tabi biraz sabır ve uğraşla :)) Benim ki oldukça acemice biraz sabırsızlıktan sanırım... Yapımı için basit bir video çektik. Fotoğraftan çok daha zormuş bu iş. Ev halkıma teşekkür ediyorum, onlar çekiyor ben beğenmiyorum onlar çekiyor ben beğenmiyorum :)) Oldu sonunda galiba. 


        Hayırlı cumalar, sevgiler selamlar...


buradan  harika örneklerini görebilirsiniz.

8 yorum:

  1. İŞTE BU HARİKA 20 YILDIR SAKLANAN TAŞ:))AMA ORJİNAL DELİK OLMASI ENTERESAN ACABA AKAN SULAR MI VAKTİNDE AŞINDIRDI...AMA DEĞERLENDİRMELERDE HOŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim ablam. Bilemedim ben de akan sudan da olabilir bilmiyorum ki değişik geliyor:) Öpüyorum ellerinden ablam. sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  3. allahım fotolar ne öyle yaa :))
    bu arada ben de blogumda yılın kitabını seçiyoruz, sen de yorum yaparsan mutlu olur sevinirim :))

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim :) www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  5. Taşa bayıldım. Mumlu haline aşık oldum hatta. Eline sağlıkk :) Bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. her şey güzel deeee kambur söğüt ne güzel bir isim ama yaa :)

    YanıtlaSil
  7. Hep yapmak istedim oje ile cicek bir kez basladım tel hazırlamaya sonrasını hatırlamıyorum yarın denemeliyim oldum bak yine

    YanıtlaSil