27 Ocak 2017 Cuma

Ihlamur Hanım


 






                                                                                                                                                                       



                               Merhabalar,

     Bu gün sizlere güzel mi güzel, bakımlı mı bakımlı, hamarat mı hamarat, şifalı ellere sahip bir hanım tanıtmak istiyorum.  Kendileri bizim kış akşamlarımıza lezzet katmak için hazırlanmış olup her daim sıcacık kalbiyle sevgisini sunmaktadır. Zat-i alilerine biz Ihlamur Hanım isimini vermeyi uygun gördük.
     kjdıshfsıdhfd ( bu arada  random yazmayı da öğrendim :))) Birkaç ay önce kızlarım ve yeğenlerimle on kişilik whatsapp grubu kurduk  "Özlem ve Cüceleri " onlarla yaza yaza  gençlerin dilini öğrendim. Tabi ben bu randomun arasına bazen laf çarpmaları da sıkıştırıyorum çok eğleniyorlar. jflkıhlmrhnmrhgkl :))
   Sadede gelecek olursak  çok seviyoruz Ihlamur Hanımı çok.  Pinterestte Ravelry kaynaklı bir paylaşımda gördüm ve hayran oldum. Oradaki şiş örgüsüyle yapılmıştı, bana öylesi zor geldiği için tığla örmeyi tercih ettim. Daha öncede bu bebeklerden burada örmüştüm. O zamanda kullandığım kaynağı şimdi yine kullandım.  Baş, gövde ve kol kısımlarını aynen ördüm. O modelde anlatılan etek kısmını da ilk dört sıra boyunca çift batarak,  oldukça geniş ve kabarık olmasını sağladım. Demliğin boyuna uygun şekilde bitirip kenar oyasıyla tamamladım. Süsleme zaten benim işim :)) 

 




































Hayırlı Cumalar & Sevgiyle Kalın...


























37 yorum:

  1. Pek bir güzel olmuş bu hanım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet , süslü, kokoş bir hanım o :)) teşekkürler Saadet.

      Sil
  2. hihi ıhlamur hanım da vadzap grubu da çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derin, çocuklarla birlikte olmak her zaman çok iyi geliyor bana o yüzden bu grubun yeri tadı başka :)) selamlar...

      Sil
  3. Ihlamur hanıma bayıldım :)) Nasıl da şeker, pamuk gibi :)))

    Ah o whatsup grupları :)) Kolay oluyor orada toplu gevezelik yapmak, çok da zevkli :)))
    Bir başladık mı susmak bilmememiz fena ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Şebnem. Teknolojinin en sevdiğim yanı galiba Whatsapp. aile de yedi sekiz tane grubumuz var. uzaklar daha bir yakın oluyor, sıcaklık oluyor seviyorum ben de.Sevgiler çok çok, selamlar...

      Sil
  4. Ihlamur nene 😃 çok şirin tatlı kadayif birsey.ellerinize saglik.Teşekkürler deeptonucumada.takipcinizim artk 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin hem bloğuma hem aramıza, hayırlı olsun senin de bloğun:) Evet , Derin sağ olsun yeni yeni arkadaşlar ediniyoruz sayesinde. Çok mutlu oldum gelmene, görüşmek üzere sevgiler...

      Sil
    2. Hoşbuldummmm 😃 siz bu enerjiyle karşılarsanız ben daha çok gelirim ama 😃

      Şimdilik sevgiyle kalın.Yeni yazılarda görüşmek üzere 😘

      Sil
    3. Memnun olurum, her zaman beklerim, oldukça misafirperverimdir aynı zamanda :)) Görüşmek üzere adaşım :) sevgiler...

      Sil
  5. Deep Tone sayesinde sayfanıza ulaştım, bende beklerim..
    sevgiler....
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Fatma Hanım, Deep e tekrar teşekkür ediyorum bu güzel tanıtımları için. Sizin de çok güzel bir bloğunuz var. Ancak ben sizin sayfanıza ne üye olabildim ne de yorum yazabildim. Yabancı bir siteye geçiş yaptı sayfanız ve çıkış yapmak için çok zorlandım. Belki fark etmemiş olabilirsiniz diye haber vermek istedim , sıkıntı olmasın arkadaşlarımız için. sevgiler...

      Sil
  6. Deep'in blogunda tanıtımınızı görüp geldim. İyi ki de gelmişim. Bayıldım blogunuza. Çok güzel seyler var gerçekten. Ihlamur hanıma da hayran kaldım ne de güzel olmuş öyle. Bu arada sizi benim bloga da bekliyorum. Sevgiler..❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin sevgili Hazal, Derin' e ben de tekrar teşekkür ediyorum bizleri tanıştırdığı için. hemen geliyorum ben de görüşmek üzere, selam ve sevgilerimle ve teşekkürler güzel sözlerin için :)

      Sil
  7. Ihlamur hanıma ilk görüşte vurulmamak ne mümkün?? Şahane bir iş yapmışsınız; hakikaten bayıldım ♥♥♥ Ellerinize sağlık ♥♥♥

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Nurdan Hanım, beğeniniz beni çok mutlu etti. Ben de size en içten sevgilerimi gönderiyorum...

      Sil
  8. Ben ıhlamur hanımı pek sevdim eline sağlık çok şirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, çok sağ olun , sevgilerimle...

      Sil
  9. çok sevimli görünüyor. hele elindeki örgüsüyle çok da sevimli. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, sevgili Emine. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  10. Özlemcim sana kırkbir kere maşallah herşeyin harika bayıldım ben bu ıhlamur hanıma.Gençlerle geçen zamana bayılırım insanın ruhuna ilaç onlar Allah başımızdan eksik etmesin görüşmek üzere arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn. Çok çok teşekkür ediyorum Ayselciğim, çok sağ olasın. kendine iyi bak arkadaşım, sevgiler...

      Sil
  11. Bayıldım bu ne zerafettir canım,
    nasıl şirin ve kullanışlı göz zevkini doyuran br çalışma,
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Merih Hanım, çok sağ olun. selam ve sevgilerimle.

      Sil
  12. Selamlar özlemim ellerine sağlık nasıl şeker bir hanım olmuş öyle bayıldım. Güzel günlerde kullanın canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykümselam, Ayşegülcüğüm. Çok mutlu oldum gelmene, yazmana. Özledik arkadaşım, başla sen de artık hayırlısıyla :) Çok teşekkür ederim canım, kendine iyi bak, sevgilerimle...

      Sil
  13. Selamlar özlemim ellerine sağlık nasıl şeker bir hanım olmuş öyle bayıldım. Güzel günlerde kullanın canım benim

    YanıtlaSil
  14. Ihlamur hanım...öyle bilge, öyle sevimli, öyle huzurlu duruyor. Watsapp grubunu kurmuş olabilir mi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel ne sıcak bir yorum. Çok teşekkür ederim. sanırım haklısınız :))

      Sil
  15. Merhabaaa yollarimizi kesiştiren Merihime de selam olsun.
    Amigurumi aşkına tutulmuslar buluruz birbirimizi:))
    Ellerinize saglik cok guzel olmus sicak bir enerjisi var toplanin anlatacaklarim var diyor sanki😄
    hep büyük oyuncak calistim ama artik barbi ebatlarına inmek istiyorum bende firsat buldukca.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Hatice Hanım. Çok memnun oldum gerçekten, bu güzel blog dünyasında bir gönlü güzel arkadaşım daha oldu diye. çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  16. asdfghjk ahaha :D özlemciiim süper yaa:D bu arada şu anda ıhlamur içiyorum , ıhlamur hanfendiyi görünce gülesim geldi :) ve bayıldım!!! bende olsa hergün bakar gülümserim ona. bu kadar mı tatlı sevecen komik olur nasıl yapabiliyorsun ellerine sağlık. ayy saçlar bile böyle özel taranmış toplanmış. ıhlamur hanım tam bir çizgi film karakteri olabilecek şekilde. aaa bunu görseler keşke cidden yaa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya ne kadar pozitif ne kadar güleç bir insansın. yorumunu iki üç kez okudum, içim güldü, çok iyi geldi sağ olasın arkadaşım.

      Sil
  17. Selamlar, sayfamıza bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz Gezgiccift. Sevdim bloğunuzu, görseller bilgiler şahane. keyifli gezmeler diliyorum.

      Sil
  18. Ellerinize sağlık ne kadar da ton ton ve şirin görünüyor :)) Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim :) makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Hoşgeldin, sevgili Yasemin. Şimdi baktım bloğuna güzel paylaşımların var. Sanırım sık sık uğrayıp fikrini alacağım kozmetik konularında, kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil