nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

31 Mart 2017 Cuma

Telefon Standı











    Eskiden ne güzel okurdum bir tarifi ya da defterime yazardım üç gün sonra bir daha hiç bakmadan yapıverirdim. Ne olduysa oldu 40 yaşımı geçtikten sonra , değil üç gün  üç dakika sonra unutuyorum . Bir tarif yapacağım dönüp dönüp bakıyorum. Sağ olsun instagram çıktığından beri de bütün tarifler hem de videolu olunca telefonda kayıtlı. İzle izle yap keyfine doyum olmuyor. Zaten bu yüzden de hafızamızı kullanamıyoruz ya neyse:))
    
    İşte ben de alıyorum telefonumu ya mutfak dolabının içine koyuyorum o zaman da açık kapağı unuttuğumda başımı çarpıyorum :)) ya da tezgahın üzerine bir köşeye bırakıyorum ki o zaman da eşim " Telefonun üzerine su gelecek,  üzerine bir şey düşecek" deyip rahat bırakmıyor :)
    
     En sonunda yaptım kendime bir telefon standı mı desem, telefonluk mu desem, telefon tutacağı mı desem uzaar gider  işte öyle bişey. Oh çok rahatmış. Eşim rahat, ben rahat, telefon rahat. Hazır olanlarından daha güzel oldu sanki. Mis mis. Mini fırın üzerinde çiçeklerimin arasında yer  de buldu kendine :) Tavsiye ederim gerçekten, iki parça tahta, iki menteşe tamam.
     
     
















































 ÖCE yazısını  A4 ' e çıktı aldım. Kenarlarını ocakta yaktım. Granül kahveyi eritip kağıdı renklendirdim :)  





12 yorum:

  1. Süper olmuş. Pinterestte görmüştüm ama bu kullanımı aklıma gelmemişti. Ben genelde küçük kağıtlara yazarım tarifleri. Hoş sonra nereye koyduğumu unuttuğum çok olur ya.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Saadet. Ben de bir mağazada rengarenk plastik olarak görmüştüm ama öyle çok soğuk geldi bana.
      Aa o küçük kağıtlardan ben de en pratik tarifleri buzdolabıma hemen elimin altında olsun diye yapıştırırım da dediğin gibi kayboluyorlar:)

      Sil
  2. hahayytttt :)
    Şahane olmuş Öce annem ♥ Akıllı ve üretken kadının hali bir başka oluyor vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim Şebnemciğim . Ne diyim elimden geldiğince. mutlu oldum güzel yorumuna :)

      Sil
  3. müthiş bir fikir ve çok ta pratik olmuş,emeğine sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Fatma, gerçekten çok pratik ve kullanışlı :) sevgiler...

      Sil
  4. Hah şöyle gerçekten ihtiyaç oluyor stand.GÜle güle kullan. Benim de bambu baharatlık var yüksekçe onu kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonlar o kadar çok hayata girdi ki en pratiğinden kullanım yolları da üretmek şart oldu :)senin çözümün de güzelmiş. sevgilerimle, sağ olasın.

      Sil
  5. Hahaaa hiçde aklima gelmeyen bir gerec😃 ikide bir parmak dürterdim ışıgı sönmesin diye.Bakar bakar yapardim 😁 ama bu harika olmuskiiii.Öndeki odun parcası fokla güvercini andirdi bana haha 😃 iyi tariflerde kullan 💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten böyle gereksiz ama aslında çok gerekli işler benden çıkar :))
      ışığı on dakikaya ayarladım çok rahat oluyor. Şimdi o odun parçasına bir de senin gözünle bakıcam severim farklı bakış açılarını. Teşekkürler Özlemciğim.

      Sil
  6. oleeeeeey büyük buluuuuş :)

    YanıtlaSil
  7. Amaaa Özlemm sana 41 kere maşallah Allahım ne zeki ne marifetli kulların var ve onlardan biriyle ben tanışıyorum ve gurur duyuyorum kız bu buluşa şaşkınlığımdan yazacak bişi bulamadım inşallah saçmalamadım alkışşşş alkışşşş ev halkı senin gibi bir anneye sahip oldukları için çok şanslılar keşke mühendislik okusaydın son cümlemi yazarken aklıma geliverdi:))

    YanıtlaSil