nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

2 Mayıs 2017 Salı

Gelecekten Anı

















    Günlerden bir gün hafif bir rüzgar esiyor, sabah güneşi düşmüş bahçeme. Kahvenin kokusu  toprak kokusuna karışmış. Çimleri sulayan fıskiyeden arada bir gelen su taneleri tenime değdikçe gülümsüyorum.


     Masada beyaz papatyalar pırıl pırıl , zaten tüm bahçeme de beyaz çiçekler serilmiş, yemyeşil çimenleri çevrelemiş  yaz kış yemyeşil ağaçlar.  Bir köşesinde kiraz ağacı çiçeklenmiş, altında bir tekini bile koparmaya kıyamadığım sıra sıra gelincikler. Gözüm papatyalarda ve vazonun altındaki bu örtüde. Elimi uzatıp kırışıklığını düzeltiyorum,   seviyorum  aslında. Elim, örtü ve kalbim arasında bir an canlanıyor. Yine  sabah güneşinin yüzüme vurduğu bir günde kahvemi yudumlarken  bu anı hayal ederek nasıl ilmek ilmek  ördüğümü hatırlıyorum.

      Ben ördüm, hayalini kurdum, kenara koydum,  hatta bir anı gibi hem yüreğime hem buraya yazdım. Gerisi  nasip, hayırlısı Allah 'tan.

















Model Kaynak : Anabeliahandmade.blogspot


18 yorum:

  1. Emeğine-ellerine sağlık o an,yaşanan kalan dantel ilmeklerinde saklı kalan...
    Papatyaları ben buralarda daha göremedim.
    Şanslısın,papatyalardan...
    Sevgiler. Özlem'cim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merih hanım. bazen bazı hayaller o kadar gerçek o kadar içten oluyor ki sanki bir zamanlar yaşanmış da şimdi hatırlanıyormuş gibi. Nasip ne diyelim hayalini kurup duamıza devam.
      Burada gördüğünüz papatyalar Bodrum papatyası, saksıda yetiştirmeye çalışıyorum ama daha çok sevebileyim diye balkondan içeriye alınca biraz süzüldü. Benden de çook sevgiler...

      Sil
  2. Duyguları dile getirirken kullandığın yalın dil ayrı güzel.
    Yüreğine de çoook sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, ayrıca teşekkür ederim, çok sağ olun. Selamlar...

      Sil
  3. ellerinize sağlık, çok güzel olmuş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgili Fatma. Çok sağ olasın. Selamlar...

      Sil
  4. Eskiden evlenirsm kesinlikle dantel kullanmam diyodums simdi her yere seriyorum anneme benzedim 😁 ellerine saglik bence cok güzel rengide güzellll 💕💕😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fi tarihinde ilk evlendiğim zamanlarda birkaç ay belki bir yıl kadar kullandım:)) yıllar oldu kullanmıyorum. Son zamanlarda yün ipleriyle fazla haşır neşir olmaya başlayınca birkaç bişey yaptım. Mutfakta tutacak gibi seviyorum bir de tepsi içinde falan kullanmaya başladım bu aralar. Bu da yazmayı unutmuşum ama oldukça kalın yün ipinden .
      Annelere benzemek güzeldir hele kız annesi olunca daha mı anlıyor insan ne :)) teşekkür ederim adaşım. sevgiler...

      Sil
  5. Yazı da dantelinde çok güzel sevgili öce mutluluk içinde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorum. Beğenmenize mutlu oldum. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  6. yazı da fotolar da her zamanki gibi huzur veriyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derin . Beğenmene sevindim.

      Sil
  7. çok şirin görünüyor. eşlik eden kahve kokusu da huzur veriyor insana...

    blogumda çekiliş yapıyorum... sizleri de görmeyi çok isterim.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim Sevgili Emine, çok sağ olasın. Kusuruma bakmazsan, ben çekiliş ve mimlere hiç katılmadım ve katılmıyorum da. davetin için çok teşekkür eder ve kolaylıklar dilerim. sevgiler...

      Sil
  8. Ellerine sağlık ilmek ilmek hatıra kırların kraliçesiyle ne güzel poz vermişler:) sevgler canım

    YanıtlaSil
  9. O ne güzel satırlar öyle kuzucum bir çok anlamı içinde barındıran çok hoşuma gitti motiflerin kraliçesi güzel örnekler buluyorsun birde onlarla güzel sunumların var şahanesin, uzaktaki bir bacınında dualarındasın Özlemmmm.

    YanıtlaSil
  10. Çocukluğum canlandı gözlerimde, "El emeği, göz nuru" diye boşa denmiyor. her ilmeği emekle bezeniyorlar. ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil