10 Ekim 2017 Salı

Defter Kaplama










       




    Ah !  Silikon tabancası olmasan ne yapardım bilmiyorum :)) İyi ki varsın ne diyim :)))

    Hiç birini  sonuna adar kullanmasam da seviyorum defterlerimi. Hele hele süslemeyi daha bir seviyorum. Karar verdim bu güzelliği burası için notlar almakta kullanacağım.


Giriş silikon tabancasına hitaben olunca :) merhabam eksik kaldı ama herkese harika bir gün diliyorum...


























  











            Ocakta aşure kaynaya dursun benim yaptığıma bakın :)











Ennn  sevdiğim defterim, geçen yıl örmüştüm kabını.


   

18 yorum:

  1. Ellerine sağlık ♥
    Bak bana da çok güzel fikir verdin, kumaşla kaplamak hiç aklıma gelmemişti defterleri. Ben evdeki defterleri bir kolaçan ediyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de çuval kumaşın varsa onunla daha bir güzel oluyor Şebnem, bi bak bakalım neler çıkacak, merak ettim :)

      Sil
  2. Ne tatlılar :) ben de deneyeceğim :) sağolasın fikir için canım benim :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin o rengarenk pazenlerinle ne güzel olur Esen. Bak bana da fikir oldu şimdi, bakayım şalvarlıklarımızdan artanlara :) Öpüyorum canım, teşekkürler...

      Sil
  3. Silikon tabancası büyük icat. Benimki de hep ortalıktadır. Ben kullanmasam çocuklara lazım olur bazen. Bu arada ben o baykuşlu yıldızlı şeye bayıldım. Pinterestte görmüştüm yapılacaklar arasında odundan yıldız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bi niyetlenemedim böyle odun kesmeye, nasıl özeniyorum sana:) Çok güzel yaparsın eminim. Teşekkürler Saadet.

      Sil
  4. Ben de çokça kullanıyorum silikon tabancasını, iyi ki var! Özellikle örgü olana bayıldım. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili KirazKahve hoşgeldin :)

      Sil
  5. Özlemişim buraları. Ne iyi geldi en sevdiğim pöti kareli kumaşla kapladığın defterle karşılaşmak.. ocakta mis gibi aşure de kaynıyormuş ohh allah kabul etsin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebuşçuğum, ben de çok özledim burasını iyi ki buluştuk yine :) Çok çok teşekkür ederim, çok sağ olasın.

      Sil
  6. özlemcim ne güzel olmuş. benim de aklıma geldi geçenlerde de nasıl yaparım diyordum. kanaviçeden yapmak istiyorum. görüyorum hep ..te becerebilir miyim. sen çok basitmiş gibi anlatmışsın ama acaba sen yetenekli olduğun için mi:) ben de bazen kitap okurken takmak istiyorum. bazı kitapların kapaklarını beğenmiyorum. kendi kılıfımla olursa hoş olabilir. Örgü de çok tatlı olmuş. Aşurelerini unutma ocakta yanmasınlar :) Allah kabul etsin o da güzel olmuştur eminim canım .
    Foto çekimler de harika her zamanki gibi . Öptüm kocamaaaaan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım çok teşekkür ederim canım. Kitap kabı yapmak için sanırım daha sert bir kumaş gerekli ya kot kumaşı "eski bir pantolonu kesebilirsin mesela:))" ya da keçe gibi bir şey olur diye düşünüyorum. üzerine de kanaviçeni dikersin süper olur. ben de çook öpüyorum canım, çok sağ olasın.

      Sil
  7. Ellerinize sağlık.
    Gerçekten silikon tabancası cankutarandır.
    Ne sevimli bir defter,diğer objeler,ışık ve çekimler çok güzeller.
    Güle güle kullanın.
    Aşure afyetle yiyiniz,Allah kabul etsin evinizn beti-bereketi artsın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn. Çok çok teşekkür ediyorum Merih hanım, beğeninize mutlu oldum:) çok sağ olun.

      Sil
  8. Tabancaların en faydalısı:))) şu içine lanet kurşunu koyanların kileri de silikon tabancasına çevirelim onlar da yok edeceklerine üretsinler:)))
    Ellerine sağlık ben de Durucuğuma doğduğunda anı defteri kaplamıştım deriyle çok keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Hatice Hanım, onlar silikonla bile illa ki bulurlar zarar verecek bir yol :(
      Duru kızımızın iyi kilerle dolu harika anılarının birikmesini dilerim defterinde ve hayatında. teşekkür ediyorum çok çok.

      Sil
  9. ay ben de güncemi kaplayım yaa ne güzel fikir :)

    YanıtlaSil