6 Ekim 2017 Cuma

Telefondan Blog paylaşımı









Merhabalar, 
Bu deneme amaçlı telefonumdan yaptığım bir paylaşım umarım başarılı olurum. Fotoğrafların netliği konusunda hiçbir fikrim yok doğrusu. Telefonumdan rastgele seçtim. Böyle bakınca güzel görünüyor ama PC de  netliği nasıl olur bilmiyorum. 
Ay kasıldım birden yazarken 😊 ama başarılı olursa paylaşımım, sanırım instagram gibi burasını sıkça kullanacağım. 😀 şimdi paylaşımımı adım adım screenshot alıp aşağıya ekleyip telefondan blog paylaşımı yapmak isteyen arkadaşlarıma yol göstermeye çalışacağım.
Herkese çok sevgiler💕











Dosya seçten ,
Belgeleri seçiyoruz.


Galeriden fotoğrafları seçiyoruz.

10 yorum:

  1. Foto gayet net pc den ;)
    Ben de telefondan yazamıyorum, foto yükle kısmı açılmıyor
    Bir ara tekrar deneyeyim bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yazabildim ama sevemedim Şebnem, sanki farklı bir mecradaymışım gibi hissettim.
      evet baktım da fotoğraflar netmiş, pc deyim şimdi artık:) benim için önemliydi. teşekkür ediyorum çok çok.

      Sil
  2. Canım ben hep mobilden kullanıyorum bloğu. Fotoğraflarım.net değil midir ko acaba yaa şu an kafam karıştı :( ma seninki gayet hos (tabi mobildennn) 😂 oyy oyy ömrümü yedi bu teknik benim. Pc den daha kolaydir tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben telefondan zor olur diye düşünüyordum ve uzak duruyordum, doğrusu pek zor değil ama değişik geldi, sanırım pek tercih etmeyeceğim. bu arada senin fotoğrafların da gayet güzel ve tüm paylaşımların :) öpüyorum canım.

      Sil
  3. Oh super mobilden de paylasim yapabileceksin canim. Ben de ara ara oyle yapiyorum. Pc den yazacaksam bile mutlaka cep uzerinden fotolari bloggera koyuyorum. Hadi bakalim bu isi de cozdun marifetli şahıs😍😍😍 kocaman optum caniimm😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başta tamam artık instagram gibi her gün girerim dedim ama çok kastı beni Derya, sanırım bazı alışkanlıkları değiştirmek zor, ben de seni çok öpüyorum güzel arkadaşım.

      Sil
  4. Ya nerelerdesiniz siz? :)
    Telefondan da olur. :)
    Neyse, ben de bekliyorum bloguma, görüşmek üzere! :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa bir ara diyelim :)
      Hemen bakıyorum bloğuna, merak ettim yeni kitapla ilgili çalışmalarını.
      teşekkürler Mert.

      Sil
  5. ben laptopta yazıyom mesela saban erken, sonra mesela bir saat sonra telden yayınlıyom ama telden hiç post yazmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben de hiç sevmedim, soğuk geldi, yazmıcam bir daha galiba. Yayınlama fikri iyi ama :)

      Sil